Posodobljena spletna stran Občine Zagorje ob Savi

570
Občina Zagorje ob Savi

Nova spletna stran je sodobna in še bolj uporabna

Občina Zagorje ob Savi je po 15 letih prenovila svojo spletno stran, ki ni drugačna le vizualno, ampak je zasnovana sodobno, saj je prijazna predvsem za občanke in občane, ki bodo odslej lahko 24 ur na dan povezani s svojo lokalno skupnostjo. Občina namreč po novem uporablja spletno stran e-občina. Nova spletna stran tako omogoča sodoben e-stik občanov z Občino Zagorje ob Savi (dostopnost elektronskih vlog 24/7), e-obveščanje občanov in druge storitve, ki jih podrobneje predstavljamo v nadaljevanju.



Sodoben e-stik z občani

1. Elektronska oddaja vlog in obrazcev
Vsem občanom želimo omogočiti možnost oddaje vlog preko spleta, tudi v času izven uradnih ur Občine Zagorje ob Savi. Odslej lahko 24 ur na dan in 7 dni v tednu odprete elektronski obrazec, izpolnite vlogo, jo podpišete s kvalificiranim digitalnim potrdilom, po potrebi plačate takso in vlogo elektronsko oddate. S tem odpiramo elektronska vrata za celovito dostopnost spletne oddaje vlog.

2. E-obveščanje občanov
Nova spletna stran omogoča prejemanje elektronskih obvestil in SMS sporočil (SMS obveščanje je na voljo za urgentna obvestila). Na spletni strani lahko izberete, katere kategorije obvestil želite prejemati (novice, dogodki, razpisi, seje, urgentna obvestila,…) in z vnosom e-poštnega naslova izvedete brezplačno naročilo na obveščanje. Ob objavi nove vsebine na spletni strani občine nato prejmete obvestilo, skladno z izbrano nastavitvijo (enkrat dnevno ali enkrat tedensko).

3. E-participacija občanov
Nova spletna stran omogoča oddajo predlogov in pobud občanov po kategorijah.

4. Delovanje na mobilnih napravah
Nova spletna stran je prilagojena delovanju na mobilnih napravah (mobilni telefoni in tablični računalniki), s čimer bo brskanje po spletni strani odslej bistveno bolj prijazno in preprosto, saj se izgled strani prilagaja velikosti zaslona vaše naprave.

Vsebinska prenova

Vsebinska prenova spletne strani je bila razdeljena v dve fazi. V prvi fazi smo se osredotočili na prilagoditev izgleda potrebam Občine, druga faza pa je bila namenjena posodobitvi in reorganizaciji vsebin.

1. Prilagoditev izgleda
Spletna stran je minimalistična in hkrati tudi vsebinsko zelo pregledna. Vse vsebine so odslej dostopne z enim do največ dvema klikoma v glavnem meniju, osrednja stran pa vam ponuja hitre ikone za dostop do najpogosteje iskanih vsebin.

2. Zakonska skladnost
Nova spletna stran ustreza zakonskim zahtevam, ki smo jih morali upoštevati ob vzpostavljanju e-stika z občani. Vse te zahteve smo združili v želji, da ponudimo nove storitve na spletni strani, tako da nova spletna stran vsebuje katalog informacij javnega značaja, splošne pogoje uporabe, informacije o avtorskih pravicah, pravilnik o piškotkih, vsebino, vezano na varstvo osebnih podatkov, skladnost obračunavanja taks z zakonom o upravnih taksah, oddajo vlog, skladno z določili elektronskega poslovanja.

Pomembna novost je tudi ta, da je spletna stran skladna z Zakonom o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, torej je njeno delovanje prilagojeno za uporabnike z različnimi oblikami oviranosti. Obiskovalec spletne strani lahko sam (s klikom na ikono v zgornjem desnem kotu) izbere velikost pisave, barvno shemo, delovanje je prilagojeno tudi za delovanje na mobilnih napravah (različna širina), podprto je branje z bralnimi vmesniki… 

3. Posodobitev obstoječih vsebin
Prenova spletne strani je zahtevala tudi vsebinski pregled in posodobitev obstoječih vsebin. Ponudnik, ki je spletno stran izdelal, je največji ponudnik spletnih strani za občine v Sloveniji. Objavljene niso le vsebine, ki naj bi jih Občina obvezno objavila na spletni strani, ampak smo skušali obseg vsebin razširiti na način, da bodo vsebine sovpadale tudi z novimi smernicami in usmeritvami glede razvoja občine.

4. Javna objava občinskih predpisov
Na Občini Zagorje ob Savi želimo še naprej zagotavljati transparentno poslovanje, zato nova spletna stran zagotavlja hiter in enostaven dostop do vseh predpisov Občine. V razvidu predpisov je omogočeno iskanje glede na vsebinsko področje, omogočen je pregled sprejetih predpisov na posamezni seji, iskanje je omogočeno glede na tip (sklep, odlok, pravilnik), leto sprejema, letu sprejetja itn. Nova funkcionalnost zagotavlja popolno transparentnost poslovanja in temelje za participacijo občanov v proces poslovanja Občine.

5. Lokalni utrip v občini

Ker želimo, da občinska spletna stran postane centralna e-točka, bomo na novi spletni strani omogočili tudi prikaz dogodkov in vsebin v občini. Na enem mestu bomo zbirali in prikazovali koledar dogodkov, tako da bodo organizatorji dogodkov (društva, javni zavodi, posamezniki…) javno objavili svoje dogodke.

Vsi zainteresirani občani se lahko naročijo na tedensko obveščanje, s čimer bodo enkrat tedensko (v četrtek popoldne) prejeli elektronsko pošto s tedenskim seznamom dogodkov v občini.

Vabimo vas, da se registrirate na naši spletni strani in si zagotovite, da boste obveščeni o vsem. Predvsem pa vabimo naša društva in organizatorje različnih dogodkov, da se registrirate in pošiljate na spletno stran poročila o prihajajočih ali minulih dogodkih. S tem boste zagotovili, da vaš dogodek ne bo neopažen. Na Občini Zagorje pa se pripravljamo že na naslednji korak, saj bomo pripravili tudi posebno promocijsko spletno stran, ki bo namenjena turistom in obiskovalcem naše občine.