Site icon ETV informativni portal

Prijava škode po neurju s točo

Zavarovalnica Triglav po neurju, ki je v sredo zvečer zajelo Slovenijo, zavarovance spodbuja k prijavi škode na daljavo. Oškodovanci lahko škodo na daljavo prijavijo na spletni strani Triglav.si ali preko mobilne aplikacije Triglav asistenca, ki si jo lahko brezplačno namestijo v spletnih trgovinah Apple App Store in Google Play. Na voljo sta jim tudi digitalna poslovalnica i.triglav in 24-urna dežurna brezplačna telefonska številka 080 555 555. Za pomoč pri oddaji škodnega zahtevka se zavarovanci vedno lahko obrnejo tudi na svojega zastopnika ali najbližje predstavništvo oziroma območno enoto zavarovalnice.

V sredo zvečer je Slovenijo zajelo močno neurje. Ob tem v Zavarovalnici Triglav vse zavarovance, ki želijo prijaviti škodo, spodbujajo, da svojo prijavo oddajo na daljavo. »Gneči pri prijavi škode, ki navadno spremlja tovrstne dogodke, se bodo stranke najlažje izognile s klicem na dežurno brezplačno telefonsko številko ali oddajo prijave škode po spletnih kanalih naše zavarovalnice. Na spletu ali po telefonu lahko stranke prijavijo tako škodo na vozilih kot tudi na nepremičninah. Po prejeti prijavi se bomo s stranko dogovorili o nadaljnjem načinu reševanja škode, vključno s terminom za ogled, če bo ta potreben. Obenem lahko zavarovanci prijavo škode na ta način opravijo takrat, ko jim to najbolj ustreza,« je povedal Boris Kuhelj, direktor škodnega centra v Zavarovalnici Triglav.

Nasveti za prijavo škode

V Zavarovalnici Triglav ob tem strankam svetujejo, da pri prijavi škode upoštevajo naslednje korake:

Z oddajo prijave zavarovancem ni treba hiteti. Kljub temu, da za prijavo škode velja tridnevni rok po njenem nastanku, zavarovalnica v primeru tovrstnih dogodkov upošteva tudi kasnejše prijave.

Exit mobile version